Assetto Corsa Competizione 1.0.2
Wczoraj ukazała się kolejna aktualizacja do Assetto Corsa Competizione 1.0.2
v1.0.2 Dziennik zmian
OGÓLNE:
- Plik .exe jest teraz uruchamiany w trybie „-nohmd”, jeśli nie podano „-vr”.
Pozwala to teraz na bezpośrednie skróty z poleceniem „-vr” i zmniejsza liczbę wymaganych trybów uruchamiania w Steam.
- Naprawiono błąd podczas wstrzymywania gry z helikoptera.
ROZGRYWKA:
- Dodano system zapisywania w trybach kariery i mistrzostw.
- Funkcja Savegame nie jest dostępna w trybie Hotlap i Hotstint
- Poprawiony ogólny system kodowania .json.
- Dodano strukturę do zarządzania wieloma grami (Single Player).
UWAGA: jeszcze nie włączone w kompilacji publicznej.
- Dodano automatyczne zapisywanie po zakończeniu sesji w karierze i mistrzostwach.
- Naprawiono stan skoku sterownika w trybie zapisywania.
- Naprawiono niepoprawnie wymuszoną 10-minutową długość wyścigu kierowcy w mistrzostwach i karierze.
- Naprawiono niedokładne wyniki sesji w niektórych grach.
- Naprawiono budowanie diod LED Fanatec w odwrotnej kolejności (z powodu zmiany w SDK Fanatec).
- Zaktualizowane ustawienia wstępne kontrolera.
- Naprawiono powtórki MP (np. Migotanie samochodów, które pojawiły się, gdy powtórka była krótsza niż sesja).
- Naprawiono stabilność gry.
- Usprawnienia w przypadku wypadku / żółtej flagi.
- Naprawiono błąd pojawiający się w niektórych przypadkach w atrakcjach dla wielu graczy.
- Dodano opcję dostosowywania pogody do rund mistrzostw.
UWAGA: wybranie pogody „Niestandardowa” pozwala graczowi dostosować pogodę dla każdej rundy mistrzostw przed każdym wydarzeniem.
- Naprawiono kamery wyścigowe i pozycje samochodów (np. Powrót z powtórki po wydarzeniach z końca wyścigu).
- Naprawiono znikanie HUD po próbie odtworzenia nieprawidłowej powtórki.
- Zmieniono poziom umiejętności AI w karierze na różnych poziomach trudności.
- Bardziej bezpośredni koniec sesji:
Dodano komunikat o stanie na końcu sesji informujący gracza, aby poczekał, aż wszyscy przeciwnicy przekroczą linię mety, zanim przejdą do następnej sesji.
- Naprawiono wyłączanie zapłonu podczas zabijania silnika podczas postojów.
Interfejs użytkownika:
- Dodano wejście myszy w VR.
- Naprawiono problem z nawigacją MFD w VR.
- Naprawiono nieprawidłową sekcję zestawów opon, gdy wybrano mokrą mieszankę w oknach opony i strategii na ekranie ustawień.
- Naprawiono nieprawidłowy tytuł w menu wyboru samochodu Mistrzostw.
AUDIO:
- Optymalizacja komunikacji audio.
GRAFIKA:
- Dodano kolejną metodę AA.
Temporal jest teraz bardziej skuteczny w walce z postrzępieniami, podczas gdy KTAA jest bardziej skuteczny przeciwko duchom.
- Poprawione animacje kierowania na różnych samochodach, aby opóźnić przełączanie rąk zbyt wcześnie.
- Naprawiono prędkość obręczy inną niż prędkość opon.
- Naprawiono prędkość w zwolnionym tempie obręczy / opony w powtórkach.
WIELOOSOBOWY I RATINGS:
- Zmniejszono opóźnienie łączenia, gdy nowy model samochodu dołącza do sesji.
- Kierowcy nie mogą już uczestniczyć w trwających sesjach wyścigowych (opcja ustawień serwera „isRaceLocked”).
- Naprawiono nieprawidłowy status toru wyścigowego po sesji wyścigu.
- Zmieniono sposób przechowywania danych przez systemy zaplecza, dzięki czemu dane są nadal poprawnie zapisywane nawet przy dużych obciążeniach.
- Obliczenia klasyfikacji wyścigów są tymczasowo zawieszone.
- Widget Ocena teraz poprawnie wykryje ponowne połączenia. Po rozłączeniu po prostu zniknie.
- Poprawa wydajności systemów zaplecza.
- Zaawansowane opcje MP: Naprawiono wagi suwaka na noc i deszcz.
- Zaawansowane opcje MP: Zwiększono znaczenie „czystego”: użytkownicy z wyższym SA nie będą już widzieć nieograniczonych serwerów, chyba że „czyste” zostanie zmniejszone poniżej 50%.
- Zaawansowane opcje MP: Zwiększono znaczenie „opóźnienia”: użytkownicy z wyższym SA nie będą już widzieć nieograniczonych serwerów, chyba że „czyste” zostanie zmniejszone poniżej 50%.
- Zaawansowane opcje MP: Zwiększone znaczenie wag ścieżek, szczególnie niskie wartości znacznie obniżą pozycję odpowiednich serwerów.
- Dopasowanie teraz (prawie) ignoruje serwery w sesjach wyścigowych, zamiast je klasyfikować.
- Naprawiono brak wyświetlania serwerów CP dla wielu adresów IP użytkowników.
FIZYKA I FFB:
- Przetwarzanie sprzężenia zwrotnego siły jest teraz dostępne, tak jak w oryginalnej Assetto Corsa.
Skopiuj swoje „ff_post_process.ini” i powiązane LUTy do „Dokumenty / Assetto Corsa Competizione / Config”.
v1.0.2 Dziennik zmian
OGÓLNE:
- Plik .exe jest teraz uruchamiany w trybie „-nohmd”, jeśli nie podano „-vr”.
Pozwala to teraz na bezpośrednie skróty z poleceniem „-vr” i zmniejsza liczbę wymaganych trybów uruchamiania w Steam.
- Naprawiono błąd podczas wstrzymywania gry z helikoptera.
ROZGRYWKA:
- Dodano system zapisywania w trybach kariery i mistrzostw.
- Funkcja Savegame nie jest dostępna w trybie Hotlap i Hotstint
- Poprawiony ogólny system kodowania .json.
- Dodano strukturę do zarządzania wieloma grami (Single Player).
UWAGA: jeszcze nie włączone w kompilacji publicznej.
- Dodano automatyczne zapisywanie po zakończeniu sesji w karierze i mistrzostwach.
- Naprawiono stan skoku sterownika w trybie zapisywania.
- Naprawiono niepoprawnie wymuszoną 10-minutową długość wyścigu kierowcy w mistrzostwach i karierze.
- Naprawiono niedokładne wyniki sesji w niektórych grach.
- Naprawiono budowanie diod LED Fanatec w odwrotnej kolejności (z powodu zmiany w SDK Fanatec).
- Zaktualizowane ustawienia wstępne kontrolera.
- Naprawiono powtórki MP (np. Migotanie samochodów, które pojawiły się, gdy powtórka była krótsza niż sesja).
- Naprawiono stabilność gry.
- Usprawnienia w przypadku wypadku / żółtej flagi.
- Naprawiono błąd pojawiający się w niektórych przypadkach w atrakcjach dla wielu graczy.
- Dodano opcję dostosowywania pogody do rund mistrzostw.
UWAGA: wybranie pogody „Niestandardowa” pozwala graczowi dostosować pogodę dla każdej rundy mistrzostw przed każdym wydarzeniem.
- Naprawiono kamery wyścigowe i pozycje samochodów (np. Powrót z powtórki po wydarzeniach z końca wyścigu).
- Naprawiono znikanie HUD po próbie odtworzenia nieprawidłowej powtórki.
- Zmieniono poziom umiejętności AI w karierze na różnych poziomach trudności.
- Bardziej bezpośredni koniec sesji:
Dodano komunikat o stanie na końcu sesji informujący gracza, aby poczekał, aż wszyscy przeciwnicy przekroczą linię mety, zanim przejdą do następnej sesji.
- Naprawiono wyłączanie zapłonu podczas zabijania silnika podczas postojów.
Interfejs użytkownika:
- Dodano wejście myszy w VR.
- Naprawiono problem z nawigacją MFD w VR.
- Naprawiono nieprawidłową sekcję zestawów opon, gdy wybrano mokrą mieszankę w oknach opony i strategii na ekranie ustawień.
- Naprawiono nieprawidłowy tytuł w menu wyboru samochodu Mistrzostw.
AUDIO:
- Optymalizacja komunikacji audio.
GRAFIKA:
- Dodano kolejną metodę AA.
Temporal jest teraz bardziej skuteczny w walce z postrzępieniami, podczas gdy KTAA jest bardziej skuteczny przeciwko duchom.
- Poprawione animacje kierowania na różnych samochodach, aby opóźnić przełączanie rąk zbyt wcześnie.
- Naprawiono prędkość obręczy inną niż prędkość opon.
- Naprawiono prędkość w zwolnionym tempie obręczy / opony w powtórkach.
WIELOOSOBOWY I RATINGS:
- Zmniejszono opóźnienie łączenia, gdy nowy model samochodu dołącza do sesji.
- Kierowcy nie mogą już uczestniczyć w trwających sesjach wyścigowych (opcja ustawień serwera „isRaceLocked”).
- Naprawiono nieprawidłowy status toru wyścigowego po sesji wyścigu.
- Zmieniono sposób przechowywania danych przez systemy zaplecza, dzięki czemu dane są nadal poprawnie zapisywane nawet przy dużych obciążeniach.
- Obliczenia klasyfikacji wyścigów są tymczasowo zawieszone.
- Widget Ocena teraz poprawnie wykryje ponowne połączenia. Po rozłączeniu po prostu zniknie.
- Poprawa wydajności systemów zaplecza.
- Zaawansowane opcje MP: Naprawiono wagi suwaka na noc i deszcz.
- Zaawansowane opcje MP: Zwiększono znaczenie „czystego”: użytkownicy z wyższym SA nie będą już widzieć nieograniczonych serwerów, chyba że „czyste” zostanie zmniejszone poniżej 50%.
- Zaawansowane opcje MP: Zwiększono znaczenie „opóźnienia”: użytkownicy z wyższym SA nie będą już widzieć nieograniczonych serwerów, chyba że „czyste” zostanie zmniejszone poniżej 50%.
- Zaawansowane opcje MP: Zwiększone znaczenie wag ścieżek, szczególnie niskie wartości znacznie obniżą pozycję odpowiednich serwerów.
- Dopasowanie teraz (prawie) ignoruje serwery w sesjach wyścigowych, zamiast je klasyfikować.
- Naprawiono brak wyświetlania serwerów CP dla wielu adresów IP użytkowników.
FIZYKA I FFB:
- Przetwarzanie sprzężenia zwrotnego siły jest teraz dostępne, tak jak w oryginalnej Assetto Corsa.
Skopiuj swoje „ff_post_process.ini” i powiązane LUTy do „Dokumenty / Assetto Corsa Competizione / Config”.
Komentarze
Prześlij komentarz