Aktualizacja v1.0.5 ACCompetizione wydana

Drodzy #ACCompetizione zawodnicy,
Aktualizacja v1.0.5 jest dostępna na żywo w serwisie Steam! Uruchom ponownie klienta Steam, aby wykryć aktualizację!
____________
v1.0.5 Lista zmian:

OGÓLNE:
- Potencjalna poprawka na niepowodzenie uruchomienia gry z określoną kombinacją znaków w nazwie użytkownika.
- Dodano dzienniki dla problemu z automatycznym zapisywaniem.

RATING & MULTIPLAYER:
- Niewielkie zmiany w systemie ping serwera.
- Naprawiono serwery CP zapamiętujące odłączonych użytkowników w pewnych sytuacjach.
- Dodano drugi wynik pliku json (przez dumpLeaderboards) zawierający więcej informacji.
- Włączony wyświetlacz Lumirank w trybie wieloosobowym.
- (Nieznacznie) zmniejszona ilość niezbędnych pakietów kodu sieciowego, zwłaszcza gdy inne samochody zmieniają ustawienia.
- Naprawiono, że serwer próbował najpierw połączyć się z dodatkowym zapleczem lobby.
- Resety weekendu wyścigowego powodują teraz ponowne ustawienie uchwytu toru zgodnie z zamierzeniami.
- Dodano opcję konfiguracji „randomizeTrackWhenEmpty”.
- Dodano opcję „forceEntryList” dla serwerów niepublicznych.
- Naprawiono, że „maxClientsOverride” nie działał z wcięciem, w tym obliczenia dla miejsc widzów pozostawionych na zajętych serwerach.
- Ulepszone polecenie administratora „/ next”, które teraz zawsze wymusza koniec sesji, zamiast przeskakiwać do następnego.
- Symulacja wyścigu weekendowego pozwala teraz na łańcuchowanie sesji, więc warunki pogodowe i torowe po prostu się utrzymają.
- CP Servers będzie teraz łączyć sesję kwalifikacyjną z sesją wyścigu, więc warunki początkowe są dobrze znane.
- Teleporty własnego samochodu będą teraz ponownie ustawiać ostrość w ostatniej sterowalnej kamerze.
- Zmieniono początkową ocenę CP (do momentu ukończenia określonej ilości wyścigów / pozycji). Zwycięskie punkty przesuną CP Rating bardziej bezpośrednio do celu, podczas gdy przegrana daje tylko stosunkowo niewielki postęp.
- Poprawiona stabilność zaplecza, przeniesienie jednej warstwy pamięci podręcznej w pamięci na dysk twardy.
- Serwer tworzy teraz wymagane foldery, jeśli to konieczne.
- Urządzenie Pitstop MFD może być teraz używane w FP i Q podczas jazdy w zespole, umożliwiając wymianę wszystkich typów sesji.
- Zaktualizowany podręcznik administratora serwera v2, który obejmuje: „Samochody niestandardowe”, „overrideCarModelForCustomCar”, „customCar”; „forceEntryList”; „randomizeTrackWhenEmpty”
- Naprawiono konfigurację i szeregowanie czasu w sytuacjach wymiany sterownika. Przejęcie samochodu powinno teraz umożliwiać korzystanie z urządzenia wielofunkcyjnego Pitstop zgodnie z przeznaczeniem.

ROZGRYWKA:
- Naprawiono niewłaściwe resetowanie zużycia opon podczas postojów.

Interfejs użytkownika:
- Naprawiono problemy z ponownym wiązaniem istniejących ustawień sterowania i zapisywania.

AUDIO:
- Poprawa skali audio.

FIZYKA:
- Naprawiono zbyt duże uszkodzenie silnika Mercedesa w ograniczniku silnika. Dodatkowe poprawki dla Audi R8, Lamborghini Huracán i BMW M6.
- Naprawiono zbyt wysokie zużycie paliwa przez Hondę NSX.
- Ulepszenia Honda NSX AI.
- Naprawiono brak agresywnej konfiguracji Porsche Nurburgring.
- Naprawiono poziom chwytu astroturf w niektórych miejscach Spa.

AI:
- Poprawiony ruch AI, gdy są na zewnątrz.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwsza w roku 2025 aktualizacja Windows 11 24H2 (KB5050009)